سوال از اوج یادگیری

سوال از اوج یادگیری


سلام خسته نباشید

من برعکس همه هدف و انگیزه ای برا درس خوندن ندارم...دوس دارم بخونم ولی هدفی ندارم ...یه چند مدتی هدفم پزشکی بوده ولی از بس اطرافیانم میگن خیـلی خیلی سخته دیگه فکرم مشغول شد دیگه انگیزمو از دست دادم😔

نمیدونم چیکار کنم بخدا

اصلا امیدی ب خودم ندارم...

موفق باشید



سلام به شما امیدوارم که حالتون خوب باشه

در رابطه با مشکل شما که مشکل تعداد بسیار زیادی از کنکوریهای ما هست باید عرض کنم که هیچ چیزی دور از انتظار نیست

اگر واقعا بخواید به هر رشته و دانشگاهی میرسید

 فقط باید در مسیرتون ثابت قدم و استوار باشید.


قطعا موانع و مشکلات فراوانی سر راه شما قرار داره،اعم از مشکلات درسی و تحصیل و یا حتی

 حرف ها و صحبت های نا امید کننده ی اطرافیان 

شما باید مقاوم باشید و با این مسائل خودتون رو نبازید

مطمئن باشید اگر پزشکی.مهندسی وکالت و دبیری

 برای شما سخته برای سایر داوطلب ها هم سخته و کسی

 بهش میرسه که بدون پروبال دادن به مشکلاتش بی وقفه

 تلاش کنه و هدفش انقدر براش مهم باشه که هر چیزی نتونه اون رو سرد و بی انگیزه بکنه.


اطمینان دارم کسی به موفقیت و جایگاه رفیع میرسه

 که بهش ایمان داشته باشه و همینطور راهش رو خوب

 بشناسه،از قبل برای موانع پیشبینی هایی انجام بده و خلاصه مسیر

 روشن و واضحی داشته باشه،نا امید نباشید با تمام قوا توانتون رو روی

 اینکار بذارید مطمئن باشید که در انتها اگر تلاشتون رو کرده باشید 

هرچقدر هم که سخت باشه به خواستتون میرسید این یکی از قانون های زندگی هست.